Slut på detta lov!

Imorgon börjar alltså skolan igen, känns påriktigt skit.
Haft ett riktigt bra lov iallafall men hade inte skadat med en vecka till.
 
Har just slängt i mig lite mat och försöker nu äta upp allt godis i hela huset, från och med imorgon tänker jag vara nyttig och det känns ju ganska onödigt att slänga allt gott.
 
I Lördags kom Anton hit, vi tittade på JVM och på kvällen tog vi oss en promenad till All star och tittade på Bif matchen där med Emil&Tilda.
 
Sen avslutade vi kvällen här framför en film och massa gott.
Igår klev vi knappt upp ur sängen, på kvällen tog vi en fika på stan och sen åkte vi till Anton och sov där.
Idag tog vi bussen in till stan och jag hämtade Melba.
 
Ska byta om och bege mig till stallet för träning, är faktiskt riktigt taggad på att röra på mig nu!
 
finaste Valdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0