oviktigt

Var iväg på en riktigt lyckad hoppträning idag med Dino. Gick skitbra, tog en duch när jag kom hem och började sedan slänga ut allt ur min garderob. har nu öst ner allt från sängen till golvet för att få plats.
 
Helt glömt bort att äta idag, letar billiga lägenheter för fullt nu. Mitt liv är så patetiskt just nu, vill lämna precis allt och flytta långt härifrån NU :)
 
hatar att det tydligen bara fanns en person som kunde se rakt egenom mig, eller så har jag blivit omöjlig att tolka. Dkn :-)
 
Ska ta och damsuga nu och sedan ska jag slänga ihop nåt gott som jag kan äta till frukost imorgon, imorgon har jag förövrigt planerat in att vara sjuk. godnatt
Dessa bilder är från den dagen jag fick hem min fina ögonsten. Min lilla bebismelba, bäst i världen<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0