mycket firande nu!

Tänkte slänga upp ett inlägg endast för att Ebba tycker det.
 
Ska försöka komma ihåg vad jag har haft för mig dom senaste dagarna, men det kan inte bli så svårt.
I torsdags var vi iväg och dansade hela kvällen, vart en riktigt rolig kväll, dog i sängen såfort jag kom hem.
 
I fredags tog jag och mamma en sväng på stan, köpte lite födelsedagspressenter åt mig, eftersom jag heldre får saker jag vill ha än överraskningar som jag kanske inte vill ha.
 
Vi lagade mat och sen på kvällen tog jag bussen till Anton, vart 20 årsfirande eftersom han fyllde år, kom isäng sent men vaknade vid halv 6 och kunde inte somna om igen, har nog aldrig vaknat så tidigt av mig själv, med en riktigt äcklig känsla av att vara extremt orolig så inväntade jag att han skulle vakna. Vi myste några timmar och sen åkte jag hem.
 
Duchade, sov middag och vid 6 träffades vi igen utanför Church Street för att fira 1år tillsammans! Riktig god mat och åt tills vi höll på att spricka.Tog en promenad hem och tog det lungt några timmar. Vi tog en lång kvälls promenad och sen somnade iallafall jag framför en film.
 
Idag fyller jag år, vart väckt av mammi och pappi som kom in med fika åt oss och pressenter. Fick jättefina pressenter av mina fina släktingar och finaste pojkvännen. Vart tårtätning här, hade beställt smörgåstårtor som var riktigt goda! bror min kom hit på kvällen och vi köpte kinamat till middag. Nu tänker jag sova, helt slut efter denna helg, och imorgon påbörjar jag och Pappa bygget av en walk in closet!
 
 

Kommentarer
hanan ebba axelsson

Duktig Mikkis, känner mig hedrad!
Grattis igen förresten :D

2013-01-20 @ 22:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0