idag är en taccosdag.

Tjoho! den här veckan har rullat på fort, har haft allt möjligt för mig, shoppat,fått hem lite kläder jag beställde,sovit hur mycket som helst,missade min träning,vart med finaste killen, börjat gjort om i rummet osv.
 
Har vart en förjävligt lång och tråkig dag. Har frysit som ett cp och dessutom vart det brandövning, förstår ej hur dom tänker när vi har det istortsätt varje vecka, vi klarar av att gå ut okej.
 
Ska möta upp Mirre,Ebba och Louise på stan om typ en timme, vi ska hinna med taccobuffe på läkerol innan det är dags för dagens match.
 
Ska kriga mig igenom morgondagen och på kvällen ska jag heltenkelt mysa in helgen med Anton.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0