min jul är ointressant för allmänheten förövrigt :)

Min jul har heltenkelt vart så nära perfekt man kan komma. Har spenderats med min familj och min älskade pojkvän.
 
jag och Anton åkte till pappa i lördags och åt middag där, tittade på lite film, spelade tv-spel och somnade nån gång under natten.
Min julafton börjde med att klockan ringde och jag gick ut med Melba, ENSAM. vart en kortis innan jag gick hem och kröp ner hos min kärlek för ännu några timmars sovande.
 
Åt frukost och så och sen hämtade mamma oss, åkte till mormor där det vart Kalle anka, julmat och julklappsöppning, vart påriktigt skitnöjd med ALLA julklappar, kunde inte ha blivit bättre. Han med Karl-Bertil också innan vi tog en taxi hem.
 
Jag och Anton hade våran egna lilla julklappsöpnning, världens finaste julklappar fick jag! dessutom gick vi till hans mammas jobb där jag även fick massage resten av kvällen, gick hem och somnade nästan direkt.
 
Idag tog vi oss ett bad innan vi lagade lite lunch och begav oss till hans farmor för ännu mer mat och julklappar. Även det var mycket trevligt men nu räcker det med jul.
 
Ska göra mig lite grönsaker och dipp och försöka att inte somna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0