Lönns bageri

Har vart full fart här hela dagen, jag och mamma tog en morgonsväng på stan. Lite senare så kom johanna,Erika och mormor hit, bakade bullar,knäck,kakor och kola. Anton och Mikael kom dom också, lagade mat, kollade på film och fikade. Alla drog runt 7 och jag och mamma tog en skogspromenad med Melba.
 
Nu är jag helt slut, spenderar kvällen framför en film med mamma,
 
Imorgon hämtar pappa mig och Anton, så firar vi jul hos honom med brorsan och sover över där till julafton, då åker vi vidare till mormor och firar med släkten på mammas sida. Sover hemma hos oss och på juldagen bär det vidare mot Antons farmor för ännu mer ätande.
 
Denna jul kommer kunna sammanfattas med ett ord: MÄTT
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0