helt crazy

Dagarna går bara segare och segare och jag mår bara sämre och sämre najs va.
 
Tror påriktigt jag har ADHD eller nåt liknande, blir så jävla arg och ledsen över allt. hatar personer och vill skicka iväg långa sms om hur arg jag är, lyckas hejda mig och lyckligtvis går ilskan oftast över och jag tänker: okej nu överreagerade jag väl lite väl mycket.
 
Tycker dock inte jag gör det, jag är tjej, LÅT MIG.
 
Funderar på att ta bort alla sociala nätverk stänga in mig från omvärlden och bara sköta mitt, skita i andras och vara glad att jag slipper se allt.
 
Kommer definitivt inte sova inatt iallafall, kommer antagligen ligga och titta in i väggen tills jag får ångest och börjar gråta över att jag inte kan sova. Fyfan för allt säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0